Strona główna

wtorek, 23 września 2014

Peeling morelowy ??


Jako że bardzo lubię peelingi, kupiłam ten z radością i od razu zaczęłam używać.
Wygodna tuba, łatwa aplikacja, można wykorzystać produkt do końca. Używam do twarzy , szyi i dekoltu, ramion i pleców.
Ma bardzo fajne drobniutkie drobinki !? :) przywodzące na myśl drobno zmieloną łupinę pestki moreli.


Skóra po nim jest przyjemna w dotyku, wygładzona i oczyszczona.
Co do działania antybakteryjnego-  używam peelingu dobry miesiąc i efekt jest super , żadnych cudów na twarzy, a skórę mam wrażliwa i skłonną do różnych niespodzianek.

A odpowiedź na pytanie w tytule...No i to jest właśnie ten jeden minus, niestety dla mnie znaczący- 
 zapach...
Mój peeling pachnie ekstraktem z białej wierzby, nie wiem czy to jest efekt zamierzony , czy trafiła
 mi się seria pachnąca bardziej wierzbą...

Zapach nie jest jakiś nieprzyjemny , raczej taki naprawdę naturalny , jakbym wąchała gałązki prosto z drzewa, no ale bardziej wrażliwi niech powąchają w sklepie przed zakupem.

Czy ja zakupię jeszcze raz ? tak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)