Strona główna

środa, 25 lutego 2015

O świecach będzie to piosenka :D


O świecach będzie to piosenka :D




Takie oto cuda z wytwórni cudów czyli z Fabryka Świec Light :) będę palić a co ! wszyscy dookoła rzucają palenie, bo modnie bo zdrowo. A ja , no cóż jak ja lubię chodzić od wiatr i pływać pod prąd, więc na przekór modzie i zdrowiu ( :P ) będę palić.



Na pierwszy ogień poszedł votivek w dołączonej do zestawu szklance. Zapach - amarylis- dla mnie zupełnie nowy. Bardzo mi się spodobał, delikatny, kwiatowy, po krótkim czasie wypełnił pokój przyjemnym zapachem. Palił się zadziwiająco długo i wypalił się do końca.
na drugi ogień - walentynkowa szklanka- zapach , hmm sama nie wiem, to chyba zapach określany jako romantic. Jak zwał tak zwał, zapach jest cudny, nie słodki ale taki przyjemny i rzeczywiście romantyczny. Świecę paliłam od rana do wieczora , przez kilka dni i miałam wrażenie że ona się nigdy nie wypali. Bardzo wydajna. A i warto dodać że szklanka jest solidna i bez obaw można ją stawiać gdzie się chce nie pęknie i nie zrobi nam żadnych niespodzianek.




                                                                Votivkowe aranżacje.







A to już serduszko umieściłam je w miseczce w kształcie serca i w wodzie - jakas taka moja wariacja. Niestety wypaliło się tak dziwnie bo tylko taka wielka dziurka została, no ale przy takim nietypowym kształcie to normalne. resztę zużyję jako wosk ( jak się w końcu dorobię kominka ) . Zapach tej świecy delikatny ale nie bardzo intensywny. Ale za to ma takie drobniuteńkie drobinki brokatu (?) .



Zamierzam palić nadal i wcale nie planuję rzucać, wręcz przeciwnie, moje postanowienie noworoczne - paliś palić i w paleniu nie ustawać :D

Mam też nadzieję że uda mi się fotografować i wrzucać zdjęcia z aranżacjami z kolejnymi świecami i lampionami.

Zachęcam do zajrzenia, zakochania się i zakupienia, bo te świece są świetne, zapachy zniewalające , a firma solidna !!! 




W końcu się wypaliła do końca :)





7 komentarzy:

  1. Fajne są te świece :) Nie znam firmy, ale świece uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to koniecznie odwiedź FB Fabryki ( jest podlinkowany) i zajrzyj do sklepu, świece tanie a pachną pięknie , warto :)

      Usuń
  2. Ciekawie opisane. Pomysłowo. Moje postanowienie noworoczne brzmi bardzo podobnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie opisane. Pomysłowo. Moje postanowienie noworoczne brzmi bardzo podobnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi, że mam kilka zapachowych świec w domu. :) Idę jedną zapalić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko nie polecam czytania książek przy świecach :P

      Usuń
  5. I zapachniało mi tutaj wspaniałymi świecami od Fabryka Świec Light, które nie tylko pięknie się prezentują ale i również pachną. :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)