Strona główna

czwartek, 26 marca 2015

Everlasting - wieczna świeca :)




Moje the best of the best :) w ogóle to Fabryka Świec Light robi świetne rzeczy, świece, podgrzewacze, lampiony, znicze. Pachną nieziemsko, zapach jest intensywny i trwały. Najbardziej podoba mi się to , że wyroby rozsiewają piękny zapach w całym pokoju, tworząc pachnąca atmosferę, nawet gdy nie są zapalone !! serio !! no a z tej całej gamy wyrobów - wybór jest naprawdę imponujący, tak kształtów jak i zapachów- tymi które skradły moje serce są Everlastingi.








Everlasting- wygląda jak tradycyjna świeca ale na szczycie ukryty jest otwór z zatopionym szklanym pojemnikiem na podgrzewacz. to jest ta tajemnica długowieczności :P pozwala to cieszyć się tą świecą wciąż i wciąż i zmieniać zapachy jak rękawiczki, bo wybór w Fabryce jest imponujący.


Ja nie umiem powiedzieć za którą cechę tak bardzo polubiłam te lampiony. Za to że pachną , za to że wyglądają, za ich fotogeniczność, czy za wszystko razem. 
Są świetnym rozwiązaniem dla niezdecydowanych i coś dla lubiących zmiany, bo zapachowe podgrzewacze można dowolnie wymieniać, a lampiony używać do coraz to innych aranżacji.


Aaaa zapomniałam jeszcze o jednym walcu..... nie wybraliście go na zwycięzce w bitwie, a ja jeszcze nie zdążyłam znaleźć dla niego odpowiedniego towarzystwa
 i nawet nie rozpakowałam, ale dołączam go do mojej kolekcji która mam nadzieję będzie się powiększać.

Lampiony w różnych kształtach i kolorach i rozmiarach znajdziecie tutaj 

Jak również taki wybór podgrzewaczy , że można oszaleć :)




5 komentarzy:

  1. Magdalena, zgadzam się z Tobą w 100 %. Fabryka Świec Light, to raj dla miłośników świec, lampionów, wosków.
    Jest tam tyle różności, o pięknych zapachach, kolorach i kształtach, aż dech zapiera.
    Zdjęcia są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu, twoje słowa w pełni oddają asortyment Fabryki Świec Light. :) Mnie również rozkochały ich świece do szaleństwa a w ich cudownych zapachach mogłabym się każdego dnia zanurzać niczym w oceanie, który skrywa w sobie ogrom tajemnic, cudownie pięknych tajemnic. Twoje aranżacje z udziałem tych wspaniałości są urocze, aż miło się na nie patrzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) te moje aranżacje to takie po prostu proste dekoracje; fani Fabryki sami wiedzą że lubię prostotę

      Usuń
    2. Madziu, ale w prostocie tkwi najpiękniejszy urok. <3 Ja nie lubię przesadnie urozmaiconych aranżacji, to nie moja bajka, a twoje wpadają w moje gusta. ;)

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)