Strona główna

poniedziałek, 2 marca 2015

testy- działa , ale jako szampon codzienny to nie polecam



 takie cudo wyhaczyłam na promocji w rossmannie i zobaczymy co z tego spotkania będzie.

Ha ! i tu się możecie zdziwić ( ja się zdziwiłam ) ale ta tubka działa ! Nie wiem jak to robi , ale działa. Już po pierwszym użyciu miałam wrażenie, że moje włosy wyglądają "inaczej".
Szampon , jak szampon, włosy były umyte, pachnące, sypiące się, lekko puszyste, ale ten kolor był po prostu inny. Żeby jednak zbyt pochopnie nie wyciągać wniosków, użyłam go ponownie.
No teraz to już widać różnicę. Jakieś takie jaśniejsze pasma pojawiły się na mojej głowie, kolor jest zdecydowanie wyraźniejszy, jaśniejszy i taki promienny, słoneczny.

Szampon jest bardzo gęsty, wystarczy odrobina by umyć włosy. A no właśnie , czy umyć?
Nalepka na tubce
 "Sposób użycia: Po umyciu włosów delikatnie wmasować w mokre włosy, pozwolić krótko wchłonąć, po czym starannie spłukać."

 Może się mylę ( proszę mnie poprawić) ale ja to rozumiem tak , że użyć ma specyfiku po uprzednim umyciu włosów. Tak też stosowałam. Mała ilość pozwala na wytworzenie ogromnej ilości, bardzo gęstej piany. Pozwoliłam chwilę wchłonąć i takie zadziwiające efekty uzyskałam na moich włosach : złote refleksy, puszystość, sypkość, delikatność i miękkość w dotyku.

Jak głosi wspomniana nalepka na tubce , szampon zawiera ekstrakt ze słonecznika i rumianku. Zapach faktycznie lekko rumiankowy, przyjemny, zbyt długo się nie utrzymuje.
Skład jest długi więc nie chciało mi się doczytywać czy faktycznie są te ekstrakty. Za to na drugim miejscu jest Sodium Laureth Sulfate ( ble !) a na czwartym Sodium Chloride ( ble!) , nie spojrzałam na to w sklepie. 



Jeśli ktoś może sobie pozwolić od czasu do czasu  by te dwa składniki tak wysoko w składzie zagościły na głowie to polecam. Do codziennego stosowania niekoniecznie, może tylko tak raz kiedyś by rozjaśnić włoski odświeżyć ich kolor.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)