Strona główna

piątek, 8 maja 2015

CC zaskoczenie




Już mam bardzo odpowiadający mi krem BB, ale przeżyłam niemałe zaskoczenie używając tego oto motylka z MIYO. Ujednolicił kolor mojej cery, aż nie mogłam się nadziwić. 

Niestety nie nawilża jakoś specjalnie, no ale to nie jest krem nawilżający. Ale nie ma co narzekać,
 bo moja cera mieszana nie ucierpiała. Mam bardzo suche policzki, po tym kremie nie były wysuszone. Natomiast strefa T nie świeciła się więc to zaliczam na wielki plus, zwłaszcza ,
że producent obiecuje zmatowienie. Plusem również jest zapach, wyczuwalna jest głównie nuta mango.

Jestem bardzo bladolica, odcień który ( nr 02 naked beige ) mam wydał mi się bardzo żółty , ale na twarzy zachował się super, wtopił się w skórę więc nie ma takiego efektu odcinania się na linii żuchwy.

miały być zdjęcia a, nawet je zrobiłam , ale nie umiem się odważyć by pokazać moją facjatę nawet
 w kawałku :) także musicie uwierzyć na słowo.


2 komentarze:

  1. nie znam zupełnie tego kosmetyku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam, przypadkowo wpadł mi w ręce i wypróbowałam. Muszę używać przy nim kremu nawilżającego , ale poza tym całkiem przyjemny

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)