Strona główna

środa, 20 maja 2015

żel Balneokosmetyki :) na liście moich kosmetyków idealnych

Gdyby ktoś mnie zapytał czy istnieje kosmetyk idealny to zaciekle broniłabym tezy że nie. No i bym się musiała w język ugryźć.


 


Żel Balneokosmetyki dla mnie jak na razie numer jeden do twarzy.

Idealne działanie, idealne oczyszczanie, idealny zapach, idealne doznania , idealnie wydajny.
- delikatnie ale skutecznie oczyszcza, można stosować do demakijażu
- zapach grejpfruta mmmmm  piękny
- delikatne , drobinki jojoba lekko peelingują i masują skórę
- kropelka wielkości ziarna grochu starcza na umycie twarzy , a druga taka sama na szyje i dekolt - wydajność oszałamiająca :)

Swoje fantastyczne działanie żel zawdzięcza naturalnym składnikom : ekstrakt z kory wierzby, borowina, jojoba, olej z grejpfruta. Sekretem jest woda siarczkowa ze źródła "Malina" , wysokozmineralizowana związkami siarki i jodu, podobno najsilniejsza na świecie.

Do czegoś trzeba się przyczepić :P ja bym jedynie dodała opakowaniu pompkę bo dla mnie to duże ułatwienie aplikacji i lubię takie opakowanie w żelach do twarzy. Ale butelka na klik też jest wygodna więc bardzo się nie czepiam.


Koniecznie muszę napisać o uczuciu jakie mam gdy myje twarz tym żelem : to tak jakbym myła się kremem,ale nie jakimś tłustym że się marze, tylko takie delikatne uczucie kremowej konsystencji i natychmiastowego odżywienia skory , bo pod palcami mam wrażenie, że skóra staje się miękka, gładka, sprężysta.

Jakby tego było mało żel daje również upust mojej miłości do peelingów i peelingowania i masowania :P zawiera drobinki jojoba które masując skórę oczyszczają, nawilżają
i wygładzają.

I tak jest od dwóch miesięcy kiedy używam tego żelu, nie tylko pierwsze stosowanie przebiegało przy wtórze ochów
i achów, do tej pory nadal za każdym razem nie mam ochoty kończyć mycia twarzy. Najchętniej tak bym sobie siedziała
i myła buźkę i dotykała jej i dalej myła ....

6 komentarzy:

  1. Popracuj kochana nad zdjęciami :* A produkty nigdy nie miałam;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robione telefonem i z rąsi :P ale ważne że wiadomo o jaki kosmetyk chodzi, ten żel naprawdę jest super

      Usuń
  2. To fajne uczucie znaleźć taki idealny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, mam nadzieję że po długotrwałym stosowaniu nie znudzimy się sobą :)

      Usuń
  3. A najgorsze jest, gdy taki ideał się kończy :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)