Strona główna

piątek, 12 czerwca 2015

pasta Ziaja liście manuka- hit czy kit ?




Wiem , wiem,wszyscy blogerzy już o tej serii i tej paście pisali, wszyscy już o niej czytali, ale 
z babskiej przekory swoje trzy grosze dorzucę.


Słyszałam takie rozżalone głosy że "to żadna pasta tylko zwykły peeling", no ale konsystencję pasty ma? no ma ! , gęsta biała mazia jak pasta do zębów tylko że z drobinkami? no tak!, więc dlaczego nie wprowadzić oryginalnej nazwy? - peelingów jest pełno, pasta oczyszczająca już tak często się
w nazewnictwie nie pojawia. 


Słyszałam też o ludziach całkowicie rozczarowanych firmą Ziaja ( może źle dobrane kosmetyki, albo po prostu nie podpasowały ) ale żaby zaraz nazywać bublami i w ogóle oburzonym być to chyba przesada, mi akurat wszystkie produkty Ziaja które miałam do tej pory bardzo pasowały, ba nawet co niektóre były i są mi regularnie podbierane przez innych domowników.


Co do pasty nie ma co się czepiać nazwy, preparat głęboko oczyszcza tak jako głosi etykieta, co do zaskórników to się jeszcze wypowiem jak trochę poużywam.

Zapach:  są zachwyceni , są niezachwyceni, jak to zwykle bywa, no ja bardzo zwracam uwagę na zapach, pasta ma oryginalny, dość nietypowy, dla mnie nie jakiś szałowy , że "wow" ale to preparat do oczyszczania a nie perfuma. Jest przyjemny i świeży , trochę przypomina mi miętę, ale tylko trochę , przez te świeżość, jest inny , oryginalny, niespotykany i dobrze :P

Zdzierak całkiem mocny przynajmniej dla mojej cery, mimo że drobinki bardzo drobniutkie.



Chciałam jeszcze wspomnieć o jednej ważnej rzeczy , może się mylę ale wydaje mi się że Ziaja jako pierwsza wyskoczyła z tymi liśćmi manuka ( swoją drogą muszę się doedukować co to za roślina ), ostatnio widziałam kosmetyki z miodem manuka i olejem manuka, i wszystkie je bym chętnie wypróbowała. 



I całkiem ważna rzecz, ze względu na swoją gęstą konsystencję pasta jest bardzo wydajna. A jeśli do tego dodamy przystępną cenę ( ja na promo w rossmannie -40% zapłaciłam jakieś 4zł ) , to nawet jeśli okazuje się "zwykłym peelingiem" to się powinni wszyscy "niezadowoleni" uciszyć, bo mają świetny produkt oczyszczająco-peelingujący, dobrej polskiej marki, wydajny i za grosze.

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)