Strona główna

sobota, 11 lipca 2015

Urtekram z Danii






szampon i odżywka  aloes do każdego rodzaju włosów

szampon świetnie się pieni, oczyszcza włosy pozostawiając je delikatne i puszyste, zapach praktycznie niewyczuwalny tak w butelce jak podczas mycia i po nim. odżywka, po pierwszych kilku zastosowaniach miałam wrażenie że obciąża moje włosy i szybciej się przetłuszczają, możliwe że po prostu nie jest odpowiednia dla moich włosów. znalazłam sposób i na to. Stosuję odwrócona metodę OMO, czyli myje włosy szamponem z tych największych brudów , następnie nakładam odżywkę trzymam tyle ile podaje producent czyli jakieś 3 min , następnie znów myję włosy szamponem zamiast tylko spłukiwać. Taka metoda u mnie daje świetne efekty, nie ma problemu przetłuszczania i moim zdaniem kosmetyki działają w takim układzie optymalnie, przynajmniej na moich włosach ta metoda się sprawdza. chyba powinnam ja opatentować, w końcu wynaleziona przeze mnie z potrzeby :) jestem bardzo zadowolona z tego zestawu bo włosy są bardziej nawilżone i u mnie zdrowsze i to jest widoczne. aha zapach odżywki lekko cytrusowy , bardzo przyjemny, niestety nie utrzymuje się na włosach i to nie dlatego ze myje je po odzywce szamponem , a dlatego ze zapachy tych kosmetyków są bardzo delikatne.


krem do rąk róża - no zapach niestety nie należy do moich ulubionych, całe szczęście nie utrzymuje się na tyle długo bym nie mogła go używać, a wart jest tego by znosić ten zapach ( no chyba że ktoś lubi to będzie zadowolony ) ponieważ dobrze robi dłoniom, od razu po zastosowaniu skóra jest wyraźnie nawilżona, znika uczucie napięcia i przesuszenia, efekt taki utrzymuje się długo, a przy regularnym stosowaniu dłonie stają się widocznie gładsze i bardziej miękkie.


antyperspirant w kulce- no i znów zapach .. Nie wyczuwam alkoholu za to pachnie jak jakieś lekarstwo, taki apteczny zapaszek , ale ale , bardzo szybko się ulatnia. niestety albo stety jak kto woli. Nie pozostawia żadnego zapachu, jako że jest to kosmetyk naturalny a nie perfumowany. Natomiast działanie antyperspiracyjne rewelacyjne i długotrwałe właściwie na cały upalny i aktywny dzień wystarcza, skóra po użyciu jest sucha, delikatna i miękka. bardzo jestem zadowolona z tej "kulki" :)

6 komentarzy:

  1. pierwsze widze te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dla mnie to nowość, krem i kulkę polecam, szampon i odżywka mogłyby być lepsze, ale to tylko moje zdanie :)

      Usuń
  2. aa gdzie je kupiłaś/dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam od biokurier.pl :) poszperam czy są dostępne

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce, kulka -mimo, że nie lubię tej formy aplikacji - brzmi całkiem ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc to z tej czwórki własnie z kulki jestem najbardziej zadowolona i moge polecić z czystym sumieniem; naprawdę daje świetnie radę

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)