Strona główna

niedziela, 4 października 2015

Be Organic 99% natury

Takie oto cudeńka testowałam i cóż z tych testów wynikło....





Jestem fanką peelingów i wielu już używałam , Be Organic zaskoczył mnie tym że pomimo bardzo malutkich drobinek peelingujących kosmetyk jest skuteczny. Już po pierwszym użyciu odczułam iż skóra jest odświeżona, martwy naskórek starty a moja twarz wcale nie była sucha ani ściągnięta tylko jędrna i miękka. 
Ten ma dość rzadką konsystencję ale nie przeszkadza to w aplikacji, drobinki peelingujące są bardzo, bardzo malutkie także nadaje się nawet do skóry wrażliwej i suchej.
Zapach mnie zaskoczył, bo jakoś bambus nie kojarzył mi się za dobrze ( zwłaszcza po świetnym olejku do ciała który okropnie pachniał bambusem ) ,a jest fajny, delikatny , świeży i przyjemny. Skóra po masażu jest przepięknie świetlista, mięciutka, czyściutka i zapałałam uczuciem ogromnym. Będzie z tego dłuższa znajomośc :)







Mleczko do demakijażu hmm no miłości z tego nie będzie ale romans może wynikną. Ogólnie jakoś nie przepadam za mleczkami do demakijażu, wolę do tego używać innych produktów. 

Szczerze mówiąc nigdy nie byłam fanką mleczek do demakijażu bo nigdy nie udawało mi się skutecznie pozbyć makijażu bez nadmiernego tarcia skóry. Z mleczka Be Organic jestem bardzo zadowolona, zaskoczyło mnie to iż mimo delikatności jest skuteczne, a po użyciu nie pozostawia na skórze tłustego filmu a jedynie uczucie odświeżenia i nawilżenie. Zapisuję to na duży plus. To mleczko jest też lekko wodniste, takie troszkę żelowe. Ze zmywaniem makijażu radzi sobie całkiem nieźle i właśnie dlatego jest szansa że będę go używać.





To co uważam za najważniejsze w tych produktach to oczywiście skład . 99% naturalnych składników robi wrażenie, a do tego są skuteczne. Nie dziwi więc to że taki szał nastał na kosmetyki naturalne. No bo są lepsze :) robią to do czego są stworzone a do tego nie dawkują nam chemii tylko samą naturę.
Dużym plusem są również butelki które są miękkie dzięki czemu aplikacja kosmetyków jest bardzo łatwa.

Brawo ja :)



PODPIS












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)