Strona główna

poniedziałek, 21 grudnia 2015

Delia ALL DAY Perfect Make-up






Na blogosferze ostatnio widziałam kilka postów o tej nowości Delii, a ze sama również przetestowałam to się wypowiem :P



Podkład zaskoczył mnie pozytywnie :) bardzo trudno jest mi znaleźć i dobrac odpowiedni kolor podkładu, jestem bladziochem ale takim hmm dziwnym :P ten podkład świetnie wtopił się w cerę, ujednolicił kolor, zmatowił ech no same plusy... prócz paru minusów :P


 odcień 01 ciepły beż , bardziej w tony żółte , nie różowe, ale buźka nie jest żółta

Plusy :
                                           + długotrwały efekt bez konieczności poprawek
                                           + dość dobre krycie
                                           + wyrównanie kolorytu
                                           + świetne wtopienie się w skórę
                                           + doskonałe matowe wykończenie
                                           + skóra wygląda jak satynowa ale nie sztuczna maska
                                           + łatwa aplikacja


Minusy:
                                           - trochę zbyt lejąca się konsystencja, trzeba uważać przy aplikacji
                                           - trochę tandetna ta złota nakrętka :P
                                           - zapach dla mnie na minus, bo po prostu mi nie podpasował a mam 
                                             fisia na tym punkcie. ALE zapach jest przyjemny i nawet utrzymuje się 
                                             chwilkę dłużej, więc jeśli komuś podpasuje będzie zadowolony

Gołym okiem widać że minusy zmiażdżone przez plusy. Produkt u mnie wyszedł na plus. Puszczam go dalej w obieg niech inni też się pocieszą, a ja będę testować kolejny.



Bonus dla tych którzy doczytali do końca. Sprawdziłam w warunkach ekstremalnych. Nałożyłam na twarz po czym owinęłam się szalikiem i ruszyłam rowerem w miasto. Niestety trochę mżyło. Spodziewałam się że wszystko elegancko spłynie z twarzy na szalik. A tu niespodzianka. szalik całkowicie czysty, buzia w porządku :) All Day PERFECT make-up :)






PODPIS

6 komentarzy:

  1. nie spodziewalabym sie zadowalajacego efektu, ale jak widac nie wolno przekreslac takich kosmetykow na starcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie i ja się wcale nie spodziewałam, ale naprawdę, matowe , satynowe wykończenie i trwałość mnie zadowoliły :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mi tylko ten zapach trochę nie pasuje, mimo że pachnie ładnie delikatnie i przyjemnie, a jestem niestety na zapachy wyczulona, ale ucieszył już kolejna osobę

      Usuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)