Strona główna

czwartek, 28 stycznia 2016

BANDI Kojący Krem Do Cery Tłustej Delicate Care




Kojący Krem Do Cery Tłustej BANDI z serii Delicate Care

Jak na razie to najcudowniejszy krem ever. Dlaczego?


 A to dlatego, że robi dokładnie to co obiecuje producent. Ja doceniam taką solidność. Lubię kiedy kosmetyk spełnia obietnice, kto nie lubi?



Producent rzecze:
+lekki krem- o tak, krem naprawdę jest lekki, konsystencja jak pianka, tę lekkość czuje się na twarzy;




+właściwości matujące- no i tak szybko dotarliśmy do sedna :P tę cechę kremu zauważyłam już po pierwszym użyciu, oczom własnym nie mogłam uwierzyć  gdy pod koniec dnia moja skóra nadal była zmatowiona, żadnego świecenie. To krem do cery tłustej, ja mam mieszaną, tłusta jest tylko strefa"T" i nie jest to taka typowo tłusta strefa ( no taką mam cerę) więc możliwe że u osób z cerą tłustą efekt matowienia utrzyma się krócej lub nie będzie tak intensywny, ale uważam że nawet jeśli miałoby to trwać krócej i tak krem jest wart grzechu :). Właściwości matujące utrzymywały się przez cały okres używania kremu, nie stało się tak że moja skóra się przyzwyczaiła i później krem nie matowił;

+zapobiega powstawaniu zaskórników i wykwitów trądzikowych- tak tak tak, no zapobiega i już! ;

+łatwo się wchłania i nie obciąża skóry, nawilża, mam również wrażenie że reguluje wydzielanie sebum, bo po systematycznym używaniu skóra przestała się się świecić, ale była idealnie nawilżona. Zaskoczyło mnie to że krem matujący tak świetnie  nawilżał skórę.

                                              Dodatkowo:



 Pięknie pachnie- mam uczulenie na zapachy, hmm nie zmieniam zdanie, mam "wyczulenie" na zapachy, jak nie pachnie ładnie albo przynajmniej delikatnie i niewyczuwalnie, wtedy nie stosuję takiego kosmetyku, choćby nie wiem jak był zachwalany, drogi itp.

Jest w opakowaniu które uwielbiam bo nie dość że aplikuje się tyle kosmetyku ile się chce, wszystko odbywa się z higieniczną czystością, to można zużyć krem do ostatniej porcji, nic się nie marnuje, a przy tak fajnym kremie nie chcemy by zmarnowała się choćby odrobinka, wszystko chcemy na swojej twarzy :)

Bardzo wydajny, używałam go przynajmniej raz dziennie, czasami więcej kiedy moja skóra była bardziej wysuszona, wystarczył na ponad dwa miesiące.



Ten krem póki co pozostaje dla mnie najlepszym kremem w swojej kategorii którego do tej pory używałam. Największy plus otrzymał za to że naprawdę matuje skórę (nie jest to czcza obietnica na opakowaniu) oraz doskonale nawilża (nawilżanie jest naprawdę doskonałe, przyjemne, długotrwałe, idealne).



dla zainteresowanych skład :

Aqua/Water, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Dimethicone, Glycerin, Propylene Glycol, Ethylhexyl Stearate, Stearyl Alcohol, Titanium Dioxide, Arachidyl Alcohol, Steareth-7, Steareth-10, Behenyl Alcohol, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Sodium C8-16 Isoalkylsuccinyl Wheat Protein Sulfonate, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Leaf Water, Alumina, Stearic Acid, Butylene Glycol, Hyaluronic acid, Glycyrrhiza Glabra Root Extract,Morus Alba Root Extract, Prunus Persica Leaf Extract, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Potassium Thiocyanate, Lactoferrin, Lactoperoxidase, Glucose Oxidase, Glucose Pentaacetate, Cetearyl Alcohol, Arachidyl Glucoside, Laureth-7, Parfum/Fragrance, Caprylhydroxamic Acid, Phenoxyethanol, Methylpropanediol, Alcohol, Limonene, Linalool





                                                                                                                                    PODPIS

3 komentarze:

  1. Oooo, mogłabym się z nim polubić :) Ostatnio z matujących kosmetyków używam żelu do mycia twarzy - matowienia zero, więc każdy kremik działający mógłby sprawić, że nie swieciłabym się jak choinka na Boże Narodzenie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie pozytywnie zaskoczył tym efektem solidnego matu przez długi czas

      Usuń
  2. Chętnie bym go wypróbowała :) Skoro jednocześnie matuje i nawilża skórę to na pewno bym się z nim polubiła :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)