Strona główna

czwartek, 18 lutego 2016

nowy kolor Joanna Naturia


Ostatnio ta seria farb Joanny ( Naturia) została nagrodzona, postanowiłam więc na chwilę odejśc od mojego ulubionego koloru i wypróbować piaskowy blond nr 211.




moje włosy PRZED farbowaniem. jak widać niestety żółte, dziwne, nijakie, patrzec się nie chce.


złoty piaskowy - kolor do którego podeszłam dośc sceptyczne. Myślę sobie "aaa pewnie i tak nie weźmie moich włosów, zostane z tym żółtym sianem na głowie"


Moje włosy PO

może nie widac tego tak dobrze na zdjęciu ale kolor się przyjął. trochę lepiej na końcówkach. dość równomiernie, chociaż w zależności  jak padnie światło można się dopatrzeć jaśniejszych pasemek. Bardzo mi się ten kolor podoba.


Zauważyłam też ciekawą rzecz. Po każdym kolejnym myciu włosów kolor wcale się nie "spiera" tylko jakby jaśniał jeszcze bardziej, stawał się intensywniejszy. Mi to pasuje :)




                                                       



1 komentarz:

  1. Bardzo lubię te farby, tylko ja najczęściej używam Srebrny Pył i Gołębi Popiel, aczkolwiek Piasek też u mnie nieraz gościł, także w mieszankach :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)