Strona główna

czwartek, 11 lutego 2016

SKIN79 - Golden Woman Box- WOW !!






Cuda cuda ogłaszają !! niedawno śpiewaliśmy a mi jeszcze w uszach brzmi bo nadal to nucę (chociaż już chyba post więc zmienił się repertuar) ale w moim boxie nadal cuda :) Takiego cudo-boxa  to raczej nigdzie nie znajdziecie :P no można sobie samemu skomponować  Skin79 polecam. Ja takiego boxa cudem stałam się posiadaczką. 

                           http://www.skin79-sklep.pl/





Kto w temacie to wie czyim znakiem Hello Kitty jest :)


Ja póki co w szoku jestem ciężkim i cieszę się i obmacuję i obwąchuję i się raduję.
Cudów co nie miara.



Skin79 Snail Nutrition Hydro Gel Mask Odżywcza maska ze śluzem ślimaka -regenerująca , głęboko nawilżająca.
Golden Snail Hydro Gel Mask 24K Gold z mucyną slimaka złotego ?! ( musze się doedukowac co to :P )

Nie miałam jeszcze okazji testować kosmetyków Skin79 i teraz przy każdym z nich będę normalnie ceremonię odprawiać :)


Golden Snail mini set : emulsja, toner, krem
Golden Snail Toner - 20 ml.
Golden Snail Emulsion - 20 ml.
Golden Snail Creme - 15 g.


The Oriental Moist Sun BB Pact SPF25 PA++ Plus puder minimalizujący połysk


baby kabuki i BB krem z serii Snail Nutrition i  Snail Nutrition Cream z którym wiążę ogromne nadzieje.


I gwiazda wieczoru :)
 VIP Gold Super Plus BB Cream

Coś czuje że każdy z tych kosmetyków dostanie osobny post żebym mogła się pozachwycać i nawychwalać :) 


                                                                              

                                                                                                           

11 komentarzy:

  1. Podejrzewam kto jest autorem tego boxa ;) Świetna zawartość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie wiem od czego zacząć używanie :)

      Usuń
  2. Gratulacje! :)
    A jak tam mój boxik, już dotarł? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taakkk ( a nie pisałam mejla ? sorry taka ja zamotana) nawet zrobiłam fotki i też zamierzam wrzucić tutaj się pocieszyyć

      Usuń
  3. Gratulacje! :)
    A jak tam mój boxik, już dotarł? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość mega! :D Szczęściara! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dobroci! :) Udanego testowania :D

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ :) PROSZĘ O WIĘCEJ :)